2010. február 9.

Twitter

Elkezdtem olvasni a TwitterBook-ot és nagyon rákattantam a cuccra. Két vagy három évvel ezelőtt volt már egy twitter accountom, de kb egy hét után feladtam mert nem értettem és teljesen feleslegesnek találtam.

Most azt gondolom hogy egész érdekes dolog és sok hasznos infót lehet begyűjteni. Annak ellenére hogy a könyv nem túl vastag, és olyan mint gyermekkorom képeskönyvei (egy oldal rajz, másikon nagybetűkkel írás) nagyon lassan haladok vele. Ennek egyszerű oka van, adott egy probléma (pl kiket kövessek), erre vannak megoldások (pl egy oldal ami azonosítja a vélményformálokat egy-egy adott témában), de ahelyett hogy hosszansan tagolná ezek használatát, egyszerűen csak a címet adja meg. Így egy oldal után kb 10 perc netezés következik.

Viszont ha végeztem, akkor egy zanzát összedobok róla, szval ahogy angol barátaim szokták mondani 'maradjatok becsatornázva'.

Nincsenek megjegyzések: